Diagnostica si Testarea

Diagnostica si testarea constă în identificarea cauzei care a dus la aparitia problemei. 

Orice reparație începe cu diagnostica. Diagnostica notebook-ului, presupune verificarea tuturor componentelor, pentru a determina cauza care a dus la nefunctionarea sau functionarea problematica. 

Diagnostica presupune, in functie de defectul declarat, cateva etape:

  • Diagnostica hardware
  • Diagnostica software

Diagnostica hardware presupune desfacerea notebook-ului (acolo unde este posibil) si inspectia vizuala si tehnica. Se va verifica si testa fiecare componenta in parte si in asnsamblu.

Diagnostica software consta in identificarea problemei la nivelul sistemului de operare sau a programelor instalate.

In cazul in care notebook-ul se afla in garantie si are un sigiliu, diagnostica hardware nu se va putea realiza. Se va face doar o estimare a cauzei posibile si vom furniza clientului una sau mai multe solutii. Dar, la insistenta si cu asumarea raspunderii clientului (care va fi informat asupra consecintelor - pierderea garantiei), putem realiza interventia si in acest caz special.

Important: Diagnostica unui notebook are ca scop depistarea unor alte defecte ascunse la prima vedere iar trecerea peste aceasta etapa poate avea rezultate negative in incercarea de a repara notebook-ul.